mandag 13. juli 2009

Mutter'n og meg på tur!

Fredag dro mutter'n og jeg til fjells, - nå som jeg skal bli far er det viktig å bruke tida som ungkar uten ansvar godt! Ikke akkurat "Gutta på Tur", men vi koste oss skikkelig på hytta :) Dro oss om morra'n og sen frokost på terrassen med litt RC Convalescent support.. fått smaken på rekonvalesensfôr etter en skade for et par uker siden (ble sydd av muttern under øyet etter et overraskelsesangrep fra ei tispe..).
Vi gikk turer i fjellet, - opp til Huldreknatten og over til badestranda ved Hæhrevannet - ikke noe som et kaldt fjellbad! Nå er det slik at jeg har et lite drikkeproblem, dvs. jeg svømmer som ei bilferge med åpent baugport! Tar rett og slett inn litt mye vann... drikker til jeg spyr så og si.... Hadde en litt uheldig badetur for en ukes tid siden, - endte opp på hospitalet med intravenøst, - nummeret før pumping... så mutter'n passa på at jeg drakk med måte denne helga....
Jobba fælt også, graset på hytta var blitt så langt at vi måtte ta det med ljå! Og slike jobber synes jeg er spennende. Vi ble etterhvert enig om en arbeidsfordeling slik at vi fikk jobben gjort - muttern brukte ljåen mens jeg søkte etter go'biter i graset. Det ble endel go'biter, - og du verden så sliten jeg ble! Godt da å slappe av på terrassen med en pinne på kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar