onsdag 8. juli 2009

En helt vanlig onsdag på jobben

Nå er det vel ikke akkurat slik at det har skjedd så mye i dag, - men blogger man så blogger man.... Etter å ha anlagt blogg til kl. 02.00 på natta ble det en litt seig start i dag, men jobba har vi. Muttern har gjort akupunktur og operert og jeg har sørget for kontoret hennes så lenge. Nå jobber vi hjemme, - jeg fra et saueskinn plassert på pulten ved siden av PC'n.. med utsikt over byen. Tenker litt over dagen. Jeg er egentlig ikke bortskjemt, men muttern synes det er hyggelig at jeg hjelper til. Vi gleder oss til i morgen, - får da besøk av dama mi Catinka som skal på ultralyd. For ca 1 mnd siden nå hadde vi det veldig koselig sammen, - faktisk i hele tre dager til ende... Riktig så mye kos ble det... Nå hadde jeg tørrtrent på damene på jobben i 4 år, så synes selv jeg presterte OK. Supersøt dame også så det var ikke spesiellt vanskelig å motivere seg. Gleder meg til å treffe henne igjen imorra. Hvis været holder tenkte jeg å invitere med på skautur :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar