torsdag 9. juli 2009

Jeg skal bli pappa!

Ja, Catinka og jeg skal bli foreldre! I dag var vi på ultralyd på klinikken og der så vi minst tre små :) Sannsynligvis enda flere små mikkelser og catinkaer! Vi går på røntgen etter 42 dager og da skal vi telle hvor mange vi skal bli :) Det er litt av et ansvar å bli pappa, men jeg føler meg ganske klar for oppgaven. Nå er det slik at Catinka og jeg bor hver for oss, men det er kun fordi det er praktisk slik. Når vi treffes har vi det veldig trivelig sammen, og i dag feiret vi de gode nyhetene på "beachen" her på Ringerike. Vi tok med oss våre respektive og dro til et av mine favorittsteder, - Røssholmstranda. Her er vannet behagelig og langgrunt - perfekt for vassing og pinnekasting. Catinka hadde med seg Gyda, Phoebe og Gorgon samt Ellen Katrin og Frank Robert, og jeg tok med meg muttern og fattern. Riktig så trivelig var det, i den vakre solnedgangen med regnbue og alt vandret Catinka og jeg (og de andre) pote i pote langs stranda og voffet om hva som venter oss av ansvar. Catinka har valper fra før, så hun er godt forberedt. Jeg skal nok ta min del av oppgavene, - gleder meg til å lære de små å svømme blant annet. Hente en pinne eller to eller tre med de også, introdusere de for livets små og store gleder! Dette blir stort! Muttern og fattern gleder seg til å bli besteforeldre også, - resten av familien ble også informert i dag og de ble nok veldig stolte de også :) I morgen legger jeg ut ultralydbilder/video av de små!

4 kommentarer:

  1. Bella gleder seg skikkelig til å bli bestemor :-)

    SvarSlett
  2. Hurra! Jeg gleder meg masse. Og jeg vet endel andre 2-bente som gjør det og.

    SvarSlett
  3. Så gøy med valper!! Blir spennende dette, Mikkel=)

    SvarSlett