mandag 14. september 2009

Damebesøk fra England!


Ja i dag var jeg så heldig å få møte Freia på Klinikken! Freia er en 6 år gammel buhund, med adresse i England! Freia har hytte i Hedalen og er på besøk i Norge med foreldrene sine. Det er første turen over hit nå, men hun planlegger å ta turen flere ganger i året. Mye bedre løpemuligheter i Hedalen enn utenfor Cambridge der hun vanligvis bor, og hun koser seg ordentlig i Norge. Gleder meg til å leke mer med Freia, orntli' fin snuppe :)
Ellers var runderingskurset i helga helt optimalt, - passer meg midt i blinken å løpe ut for å lete opp snille mennesker som har gått seg bort! Får liksom brukt hele meg, - nesa, øra, synet og ikke minst: beina! Dette må jeg få med meg muttern mer på! I kveld har vi hatt tørr-trening i sofaen med å plukke opp løsbittet... det går fremover. Men later som jeg har litt tungt for det.., - da blir det mer Frolich ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar