tirsdag 8. september 2009

Buhundens Nasjonaldag!

Dette er årets høydepunkt for oss buhunder m/familie, og ble feiret forrige helg på Morokulien. Denne dagen samles vi til sosialt treff og løper blant annet rundt i en ring sammen med kompiser og får go'biter mens det er mange som står og ser på oss. Jeg synes spesiellt det er interessant å bli kjent med nye damer... selv om jeg selvsagt er trofast mot Catinka. Er jo familiefar med ansvar nå! Vi løper også om kapp - 60 m buhund er liksom "høydaren". Jeg vant øvelsen for 2 år siden, men har nå gitt fra meg tittelen Norges Raskeste Buhund til yngre krefter :) Gikk raskt nok i år også da, tror det ble en 5. plass. Mye skigåing i vinter og svømmetrening i sommeren er fin oppladning. Ellers ble jeg beste championhann, og da skjønte jeg muttern ble gla'! Ellers var hun og fattern mest opptatt med å ta blodprøver og øyelyse kompisene mine (jeg assisterte fra sidelinjen) - til et prosjekt som er viktig for å holde oss buhunder friske og raske i generasjoner fremover. Skal blogge litt mer om dette siden. Muttern har ellers pakket opp den nye PC'n sin, noe som betyr litt videoredigeringseksperimentering. Se her :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar