onsdag 5. august 2009

Sørlandets sønn!

Ja, kanskje ikke helt sørlandet da - men på Hvasser har jeg da ihvertfall vært en uke - og kan nå også kvalifisere som sørlandets sønn ( i tillegg til skogens og fjellets). Kom igjen på lørdag, men muttern har vært så opptatt at jeg har ikke fått kommet inn på nettet før nå. Er så vondt å få logget inn med poter. Uansett, - hatt det helt på G! Hytte var helmaks, - full oversikt over fjorden og all trafikken inn og ut, så jeg hadde litt av en oppgave. Hørte muttern og fattern si at det var godt hytta lå så skjermet til, - selv om utsikten ga meg full oversikt var det ikke nødvendig å kommentere alt som for forbi. Bada masse, og oppgaven med å tømme Oslofjorden var litt i overkant for meg, så jeg lukka baugporten. Saltvann smaker ikke noe godt, men jeg fløyt godt da. Vi hadde litt spennende vær også, - etter stormen på torsdag kom det inn noen skikkelige dønninger, - superfine å kaste seg i mot. Kanskje skulle spørre om å få et surfe-brett?? Hadde med meg diskosen min, og fikk trent mye i vannet.
Muttern og fattern fant jammen frem joggeskoa også, - så vi fikk strekt ordentlig ut i ferien. På lørdag kom jammen også min biologiske mor Bella på besøk og er her denne uka, - det har jeg gleda meg voldsomt masse til! På søndag kom Raja også, ei god venninne av meg så nå er det ordentlig sosialt her! Mer blogg om damene og meg følger ...;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar