søndag 9. august 2009

Damebesøk

Slapp av Catinka, - damene det er snakk om er min mor Bella og min gode venninne Raja. Lørdag i forrige uke kom Bella på besøk og søndag dukket Raja opp, - begge var her til torsdag. Selv om det var mye jobbing forrige uke, fikk vi gått oss noen fine turer sammen. Muttern er en racer på musejakt, og lærte meg noen fine jakt-teknikker i kornåkeren. Nesa godt plantet i jorda og krøllhalen i været som stabilisator. Med mor og sønn inn fra hver sin kant har småkryp ingen sjanse! Det var veldig hyggelig med besøk, - trivelig å dele ansvaret for vaktholdet her i gården også - vi har litt forskjellig teknikk bare: jeg legger på litt lyd, mutter'n bare logrer :) Og Raja hører ingenting, så der går det mer på syn, - fra sofaen.... Selv om det var ikke mindre enn fire forskjellige senger på soverommet + den store.... var det mest trivelig å krype opp i samme seng som mutter'n. Sover så godt da, - gleder meg til hun kommer på besøk igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar